Feskehälja kort rapport med VM

Fisket kom väl inte riktigt upp i sin bästa status idag i Åmål.
Började ganska bra för egen del men när jag brände en ordentlig gris först för att sedan lyfta upp en stor gren så dog det fullständigt för mig och all fisk fångades av grannarna. Under de sista två och en halv timma hade jag endast två napp över huvud taget och vet inte ens om jag spräckte kilo-strecket.
Micke fiskade inne i hamnen med liknande resultat. Albin satt innanför mynningen och fick 2! fiskar.
Ronja fiskade i knatteklassen och fick pris med sina fyra fiskar.
Leder gör förra årets segerherre Conny som petade ihop 4,8 kilo.
Absolut inte omöjligt att klå då det finns mycket fisk kvar.
Joggade lite utanför Örnäs camping och fick en grann abborre på 7-8 hekto. Kul fight då jag trodde det var en gädda.
Nya insatser i morgon.

Nere i Polen fiskar grabbarna skapligt. Med Marcus och. Daniel på var sin sjätteplats och Mikael och Andreas på sjunde och Holst på en 13 plats så ligger Sverige på en 13:e plats i lagtävlingen med suveräna England som ledare med endast 7 ynka poäng. 4 ettor och en trea visar att de har rätt taktik för dagen.
Heja Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0