Min spellista

Nu har starten gått och min spellista lyder som följer.
ÄHV Heikki Vuotolainen. Tror att fisket kommer att passa honom och att han gör rätt val idag trots att det finns större favoriter och han nu tar sitt 3:e SM-guld
 
YHV Dan Ersbjörs. Hemmafiskare som har matchboll och nu får bevisa att han kan det han säger. Tror han kommer lyckas med några extra tips från Jonas Gustavsson.
 
H-Sen Jörgen Storm. Har inte varit i närheten av att använda något ur sitt "flytkonto" ännu och ser nästan ut som han vore ur slag men jag tror att full fokus gäller på detta nästan hemma-SM och även han tar sin 3:e guldmedalj.
 
ÄHJ Joakim Eriksson. Trålen från Nora. Har kapaciteten att bemästra de mest rutinerade fiskarna.
 
YHJ Samuel Larsson Duktig fiskare från Horred. Kommer dominera om han inte biter sig själv i hälen och försöker springa bort på isen.
 
ÄDV Gun-Britt Magnusson. Kommer med sin Grace på isen smyga upp den ena fisken efter den andra och utan att någon hinner reagera så har hon krossat hela klassen.
 
YDV Rosie Thörne. Hemmais och en ruskig rutin från sjön.
 
D-Sen Marie Björklin. Kommer att böja ned huvudet och bara köra på som en furie med skygglappar stora som elefantöron men det kommer att bli en gramstrid.
 
ÄDJ Matilda Leijon. Rätt inställning och rätt peppning har gjort så att hon nu kommer att dominera klassen.
 
YDJ Anna Mattson. Duktig plockefiskare från Dalarna som även kommer att ha hjälp av sin innebandy nu för att orka med att kämpa ända in i kaklet.
 
ARR. Här skall det inte fegas så jag säger Tomas Leijon. Jag vet att jag har kapaciteten att plocka fisk snabbt och tror att det är min tur att välja rätt väg på isen. Kommer själv att ha den högsta vikten på tävlingen med 12240 gram och det känns fint redan nu.
 
SKITFISKE på er alla ute på isen

Kommentarer
Postat av: Andreas N. Möller

Missa dom en decimal på din påse vid invägningen? ;)
Grattis Matilda!!

Svar: Var det bara en. Liknade ju vikt som Mats skulle haft!
Tomas Leijon

2015-02-07 @ 21:54:50
URL: http://knallens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0