Tolken 28 Januari

Dagens bästa fiskare
Engvall Hade dagens högsta vikt, en bit över 8 Kg
Samuel och Edvin 2 duktiga juniorer från Horred.
Ja då var Tolken avklarad för i dag.
Gick ut mitt på sjön där jag tidigare haft skapligt fiske. Fick sitta själv och närmsta fiskare var nog 1 km bort.
Anade inga ugglor i mossen utan fiskade på nöjd med att vara själv.
Fick lite ströfisk så att jag plockade ihop 3,2 Kg Detta räckte inte särskilt långt, hade behövt dubbla vikten för att hävda mig.
Fick även stryk av juniorerna (de slog nog en hel del idag).
Kul att se duktiga juniorer som inte heter Leijon.
Det var nog heller inte sista gången de slog mig/oss då de fiskar väldigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0