Bergman segrade på Gåxsjön Lövåsa

Fick nu på eftermiddagen ett samtal från Greven av Sade.
Han talade om att han petat ihop 14,7 Kg som räckte till en andraplats på dagens tävling i PIMPELFISKE.
Föret blev dock bedrövligt på eftermiddagen så han avbröt fisket en timma tidigare.
Svider att säga det igen men grattis Peo, bra jobbat.
Bra jobbat Marie med som också blev 2:a idag. 
Bergman segrade på 15,3 Kg så det var ju tätt emellan toppduon.
Vill ju bara säga det att jag är inte bitter.....................................................................
Det kommer ju en vinter till oss snart igen.
Hade tänkt att åka ned och bryta upp lite fisk i Lidan i morgon men känner mig lite krasslig så jag får nog låta bli.
Samma gäller bowlingen i kväll. Det blir inget där heller.
Får försöka damma av grejerna ordentligt innan nästa Torsdag i stället då vi skall ha vårat första DM i Internationellt mete även det i Lidan.
Får försöka att äta mig frisk i kväll istället då Matilda och Rasmus skall fixa grillspett.
Lidan verkar lugn som en filbunke men det var kallt i Lidköping idag då det var nord-nordost vindar och blåste snålt rätt in i byn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0