Pimpelsjuka?

Slö och allmänt hängig.
Ingen ork att göra än det ena och än det andra.
Får se till att komma igång och äta ordentligt så att kroppen kommer igång.
Är det möjligen pimpelsjukan som drabbat mig?
Nu på Lördag skall det köras premiär vid Härje-Dala cupen.
Trolig fiskeplats är Stor-tandsjön där jag bara har ljusa minnen från
Har ju i och för sig inte sett sjön mer än i drömmen. Men då gick det ju riktigt bra.
Har en bil med sugna pimplare som kan tänka sig att tillbringa helgen där om det är tävling på Söndagen med.
Letar då efter något billigt och lätt boende för Mig, Ronja, Matilda och Rasmus. Har inga större krav då vi endast skall sova där för resten av tiden skall vi fiska.
Är det någon som har ett bra tips så får ni gärna höra av er.
Det är ju dock 5-6 timmar att åka dit så vi sover inte på hemmaplan.
Sköt om er där ute och ta det försiktigt på isarna, vintern är lång.
Om ni vill ringa in ett tips så kan ni prova att ringa mig på 070-6471687.

Kommentarer
Postat av: Peo Nilsson

Vi har samma åkomma, Samma symtom. Hoppas på is till helgen

Svar: Ja nu behöver vi meducin.
Tomas Leijon

2013-11-11 @ 21:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0